Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


Wiadomość
Autor
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

#1 Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Ostatnim czasem otrzymałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, ponieważ agencja SEO która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za zbędną. Chcą aby dla każdego frazy kluczowej pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów powinna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak pozycjonować stronę, aby dla różnych haseł wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w stolicy. Tam stomatolodzy promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatologia Ursynów pojawiają się podstrony danego stomatologa. Co bardziej interesujące jak wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych ciągów znaków wyświetlają się różne strony internetowe. Następne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po korespondencji z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tej strony i słowa kluczowego http://ortodoncjakabaty.pl w rezultatach wyszukiwarki pojawia się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze obserwują to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jak tak, to czemu nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. A może takie długie artykuły są wymagane do skutecznej promocji strony? Również koszt promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dodam stronę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy to będzie dobra forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

#2 Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób rozumowania jest w 100% logiczny. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko filtra. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak wspomniana agencja interaktywna od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Promocja zapewne będzie na kilka słów kluczowych tj: dentysta Radom, implanty Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Moja rada - znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Temat dla ciebie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości